Referenssit
Asiakaskastutkimus 2024
Saimme erinomaista palautetta asiakaskokemustutkimuksesta, joka tehtiin syksyllä 2024. Oy Sailer Research & Development Ltd toteutti puhelinhaastattelut ja sähköisen kyselyin. Kyselyyn vastanneista 87 % kertoi olevansa erittäin tyytyväisiä tai tyytyväisiä Verdiksen yleiseen palvelutasoon, ja kyselyn Net Promoter Score (NPS) oli 63. Erityistä kiitosta saimme siitä, että palvelumme on joustavaa, luotettavaa ja asiakaslähtöistä. Ystävällinen asiakaspalvelu ja asiantunteva yhteyshenkilö saivat myös kiitosta. Haluamme kiittää kaikkia kyselyyn vastanneita ja toivotamme uudet asiakkaat tervetulleiksi palvelumme pariin!
Poimintoja saamastamme palautteesta:
”Yhteistyö on huoletonta, huolettomuus ja sujuvuus saanut pysymään asiakkaana.”
“Valtakunnallinen kattavuus, tehokkuus ja selkeys, kokonaisvaltaisesti hyvä kumppani.”
”Kaikki yhden puhelinsoiton päässä.”
Kerromme lisää palveluistamme alla olevissa asiakastarinoissamme!
Euromaster
Euromaster etsi ratkaisua jätehuollon kustannusten ja laadun parempaan varmistamiseen.
Kontti-kierrätystavaratalo
Suomen Punaisen Ristin Kontti-kierrätystavarataloihin saatiin Verdiksen avulla optimaalisesti mitoitetut keräysvälineet.
Eduskuntakiinteistöt
Eduskuntakiinteistöjen tyhjennyskäynnit toteutetaan aina joustavasti tilanteen mukaan, ja Verdiksen nimetty asiakasvastaava seuraa palvelun laatua säännöllisesti niin kuljetusten kuin keräysvälineiden toimivuuden osalta.
Jätekukko
Kuopion seudulla toimivan Jätekukko Oy:n kanssa Verdis on tehnyt yhteistyötä jo parin vuosikymmenen ajan.
Finlandia-talo
Verdiksen ja Finlandia-talon pitkäjänteinen yhteistyö tarjoaa molemmille mahdollisuuden kehittää toimintaa aina vain ympäristöystävällisemmäksi.